Tuesday, March 4, 2008

Els 32 del dia 9

Després de llegir el post publicat al blog d'en Ferran, m'he sentit moralment obligat a fer públic, el nom dels 32 partits polítics, que es presenten a les eleccions del 9 de març (amb els corresponents vincles a les sevs pàgines web). Doncs, sí. Em veig amb l'obligació moral de fer-vos saber (encara que sigueu molts o pocs els que ho llegiu) que la realitat política española és força més diversa que el que ens intenten fer veure.

He de dir que, després d'ordenar-los i d'entrar en les pàgines web d'alguns d'ells:
M'ha sorprès POSITIVAMENT: observar la diversitat d'opinions i projectes polítics i comprovar que la realitat de tot el món polític español no es redueix a un cara a cara entre "ZP i Mari-ANO". I m'ha sorprès NEGATIVAMENT: llegir alguns noms que imaginava oblidats en el passat, la manca de respecte en alguns dels programes o publicitats polítiques, el qüestionable tarannà democràtic d'alguns d'aquest partits i la manca d'informació sobre l'existència de tots ells.

Aquests són els 32 partits polítics per ordre alfabètic:
I jo el 9 de març, aniré a votar.
No pas perquè m'importi Espanya... sinó, senzillament, perquè considero que NO FER-HO és un gran manca de respecte a la gent que ha lluitat per aconseguir aquesta possibilitat democràtica...

No comments:

Post a Comment