Tuesday, October 27, 2009

Bona nit i tapat!

Si encara hi ha algú que entri en aquest blog per casualitat...
us faig saber que CONTRACORRENT tanca les seves portes definitivament. La meva realitat m'empeny a fer el tancament oficial d'aquest blog en el que compartit moltes sensacions, pensaments i realitat.

Però la vida és plena d'etapes. Ara tanquem unes portes i ara n'obrim d'altres.
Prefereixo escriure alguna frase al facebook i comentar-la, o enganxar algun link que ens permeti comentar algun aspecte, o senzillament llegir el què pensen els meus amics internàutics en els seus blogs respectius.
No us enganyaré pas si us dic que tinc que tinc ganes de continuar escrivint, però potser per compartir d'altres coses... o senzillament per escriure... o...ja ho veurem.

Gràcies a tots per haver donat vida a aquest blog. Junts ens hem fet un xic més grans!!!
Salut a tots!!!

No comments:

Post a Comment